Relacje z mediami
  • szkolenie medialne dla zarządu i reprezentantów spółki
  • opracowanie listy dziennikarzy zainteresowanych spółką  bieżąca współpraca z mediami w charakterze rzecznika prasowego
  • monitoring mediów przeprowadzany w mediach tradycyjnych i elektronicznych pod kątem branży, spółki oraz osób zasiadających w jej organach zarządzających i nadzorujących
  • bieżące raportowanie informacji dot. obecności spółki w mediach
  • klasyfikacja publikacji medialnych pod kątem zagrożeń i alertów informacyjnych oraz oddziaływania na wizerunek i wycenę spółki (informacje pozytywne/negatywne/neutralne)
  • interweniowanie w przypadku pojawienia się publikacji oddziaływujących w sposób negatywny na wizerunek i wycenę spółki
  • zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w mediach: formułowanie sprostowań, doradztwo w zakresie dementowania nieprzychylnych i nieprawdziwych informacji
  • opracowywanie i dystrybucja informacji prasowych
  • organizacja briefingów i konferencji prasowych
  • organizacja indywidualnych spotkań zarządu z dziennikarzami
  • inspirowanie artykułów prasowych i organizacja wystąpień w telewizyjnych mediach biznesowych